lördag 13 juni 2009

Ett steg framåt

Landad och vaknad i London,

SAS imponerade med att hålla tidsplanen på minuten. Passkontrollerna tog tid (alla två:)). För första gången någonsin fick väskan vänta på mig istället för jag på väskan. Sedan tillbringades kvällen på Smollensky's innan vi tog en taxi hem.

Somnade i soffan och vaknade till vid fyra i morse. Gick upp och borstade tänderna och somnade om igen. Nu vaken och piggare än vad jag varit på hela veckan....

Har packat ur havregrynen och har alltså några kvadratcentimetrar extra i väskan som i övrigt är den mest fullpackade jag någonsin haft (17 kg saker vilket innebär att det finns möjlighet för tre kilo inköp). Men jag har kommit på att jag kan låna lite plats av Jakob. Han vet bara inte om sin lycka än:).Han har en stoooor resväska med inte lika fullt så mycket saker i.

Idag till South Kensington och checka läget. Återstår att se vad som händer i kväll. Inga utsvävningar eftersom vi ska flyga vidare vid elva i morgon. Vet fortfarande inte var. Infinner mig alltså fortfarande i ett tillstånd av undran. Och det blir inte lättare ju närmare vi kommer..

Nu dags att ge sig ut i solen.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar