onsdag 17 juni 2009

Mitt liv som co-pilot:)

Idag var vi uppe vid Grand Canyon:). Jason the pilot flög oss ut på en mycket trevlig resa. "What happens in Vegas stays in Vegas" säger man... I det här fallet skulle jag vilja ta med mig hela konceptet, Vegas och Grand Canyon, hem och visa. Det går inte att beskriva. Grand Canyon var helt fantastiskt. Lite läskiga hojder för oss som har svindel men det är helt otroligt vackert.

Vägen hem var väldigt bumpy. Jag fick sitta som co-pilot vilket jag trodde skulle vara nyttigt för mitt kontrollbehov, vilket det senare visade sig inte vara. Ibland MÅR man bättre av att inte veta! Alla knappar och radiomeddelanden. Radion spottade ut meddelanden av typen "traffic traffic" och plötsligt dök en helikopter upp fran ingenstans. Vi testade landa en gang men när radion återigen skrek "traffic traffic" drog Jason i spaken och lyfte igen. På andra försöket lyckades vi dock få mark under fötterna , efter att jag fått en skeptisk blick när jag påpekade förekomsten av andra plan i närheten. Jason såg det nog som brist på förtroende. Jag såg det som att jag var mycket engagerad.

I morgon tripp till resort - är man tjej och over 25 och inte har registrerat partnerskap innebär det fördelar. Får ta med mig bröder ut på resort för frukost och visning och sedan gå på show med Chris Angel.

Träffade i ett svagt ögonblick på Ted Baker och Donna Karen på Ceasars Palace och har nu nya klackar och Las Vegas by night utstyrsel som ska invigas ikvall på Luxor...

Skriver bara några snabba rader. Internet är mycket segt.

Hoppas alla mår bra. Vi gör...

Xoxo

Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar