måndag 8 juni 2009

Måndagen den 8 juni 2009

Måndag kväll - har inhandlat lunch till morgondagens enhetsmöte, cyklat till Lidingö (vilket var betydligt längre än jag trodde), haft klass med världens bästa Body-pump deltagare, cyklat hem igen, (dock något mindre entusiastisk än på ditvägen). Väl hemma fick jag en länk till Martins blogg som beskriver hans stundande segling från Santiago de Compostela i norra Spanien till Stockholm. Då insåg jag att jag också vill ha en blogg. Här kommer första inlägget!

På fredag ska jag påbörja resa till okänt mål - arrangerad av storebror (mycket ädelt och generöst - TACK Markus!). Åker till London fredag eftermiddag och möter upp Jakob som är yngsta lillebror och Markus som är storebror. Isak som är mellanbror och min lillebror kan tyvärr inte följa med vilket gör mig ont. Han kommer vara saknad. Men vi planerar in en reunion så vi kan ses alla syskonen så snart tillfälle ges:). Fab 4!!

Någon gång under helgen flyger vi vidare från London mot okänt mål - ledtrådarna hittills är något med överresa (över hav?), inte en credit crunch lösning?!. Packning ska bestå av bikini, solkräm, finkläder, varma kläder(?), solglasögon och flip-flop. Ja med den beskrivningen var det väl bara att köra uteslutningsmetoden då?! Ingen aning har jag men jag ser fram emot det enormt.

Fortsättning följer...

Nu sovdax!

/xoxo

Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar